Concept, design, beeldredactie en projectmanagement
In opdracht van Bright Up, hebben we voor de TU Delft een 'Mobility Pilot'- Campagne ontwikkeld. Het doel van de campagne was om medewerkers en studenten te verleiden om alternatieve vormen van vervoer te kiezen en de auto te laten staan. De deelnemers reisden 8 weken lang met het OV, de e-bike, de e-step of werkten vanuit huis.
Studio Grib ontwikkelde samen met Bright Up de communicatieboodschap en ontwierp het beeldconcept en het typografisch logo. Dit alles passend binnen de huisstijl-voorwaarden van TU Delft. Gedurende het gehele jaar is de campagne zichtbaar geweest op de campus.
Deze 3 campagne posters vormden de basis voor allerlei items die ontworpen zijn gedurende het jaar.
Een andere manier om mogelijke deelnemers te bereiken is door middel van straat graffiti op toegangswegen naar de campus. Ook zijn beachvlaggen en t-shirts ontworpen.
Enkele beelden van de pilot; een flyer (gedrukt op papier met zaden erin), straat graffiti, beachvlaggen en stickers.
Voor het distribueren van de e-bikes was een plek nodig die heel zichtbaar en opvallend was. We ontwierpen een herkenbare in het oog springende zee container. Deze container doet dienst als opslag en uitgiftepunt voor de e-bikes.
Om alle deelnemers een hart onder de riem te steken en tevens te bedanken voor deelname aan de pilot ontwierpen we een poster en banner met een vrolijke boodschap. 
Back to Top